woensdag 21 oktober 2009

What's crackin!

Hallo lieve kinders,

''Gefeliciteerd met je verjaardag Maurice!!!''
Ik dacht laat ik jullie eens even op de hoogte brengen van mijn nieuwe fiets! Vette BMX he!? Ja dat vond ik ook al! :-p Ben hem nog aan het afbouwen, kan ik lekker crossen in het bos, misschien leer ik mezelf nog wel wat tricks aan. Dat wordt blauwe plekken en schrammen!!


En we hebben een nieuwe huisbewoner genaamd 'Rio' Erg speels aanhankelijk lief beest :-)


Voor de rest, stressen in m'n beoordelingsweek, tot nu toe 2 goéde voldoendes, nog 2 te gaan! Vandaag is het uit gegaan met Myra en mij, dat is minder, maar we hadden het beide te druk en werkte gewon niet meer, helaas, dus dat is minder.

Nou, komop mensen!!
Ik wil fotos van Berlijn! ;-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Locations of visitors to this page