dinsdag 19 januari 2010

van alles en nog wat.


Een dagje in de dierentuin.
Ik ben gisteren naar de dierentuin geweest om dieren na tekenen en foto's te maken.
Zo ook kwam ik dit tegen.



Hier zijn Carolien en ik bezig met een droge naald en een linosnede op een donkere donderdagavond. Op de eerste foto zijn Carolien en ik de droge naald aan het schoonpoetsen,
op de 2e foto droog ik het ets papier dat je alvorens je een druk maakt in water laat weken.
Op foto 3 ben ik, de krachtpatser aan een heel zwaar wiel aan het draaien waarmee ik de druk vervaardig.



Dit is een proefje in kleur. (plakkaat) waarbij we over een linosnede met verf bepaalde vakken inkleuren. De vraagstelling hierbij is: tot hoever moet je met kleur gaan, dat het nog interessant blijft? Want teveel kleur doet de linosnede verdwijnen.



Dit is een schetsje...proefje van de flyer voor onze expositie. Carolien en ik zijn er nog niet uit hoe we de flyer willen maken... maar dit proefje had ik even snel gemaakt.
Als jullie goede flyertips hebben die bij ons thema past...
... please... tips!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Locations of visitors to this page