zondag 14 maart 2010

even iets anders* dan tekenen



Zo,
Mories heeft zijn ideen voor de Cover opdracht laten zien,.... dus ik dacht: laat ik dat ook maar eens doen.
Mijn eerste plan van aanpak was om iets te gaan schilderen, maar daar kwam ik niet zo goed uit en ik wilde wel eens een keer wat anders doen.

Ik vind het wel eng om deze andere plan van aanpak te laten zien. Deze plan van aanpak ligt voor mijn gevoel ook ver uit de buurt van ambachtelijk tekenen :P Iets dat ik normaal graag doe.
*Uren aan een illustratie ploeteren.*

Voor wat ik nu aan het doen ben , is foto´s maken en die bij elkaar voegen om te zien wat voor beeld erdoor ontstaat.
Gisteravond heb ik met een lampje foto´s gemaakt. Ik heb nu een archief aan lichtstreken en die wil ik verwerken in mijn ontwerp. Omdat de stad die ik gekozen heb, L.A. lichtrijk is.
Dit is m´n eerste schetsje.
Ik ben natuurlijk ook erg blij met mijn nieuwe camera, want hij geeft mij allemaal nieuwe mogelijkheden.-

1 opmerking:

  1. Eerste keer dat ik je deze stap zie maken, nice en interessant Danique!

    Mories

    BeantwoordenVerwijderen

 
Locations of visitors to this page