vrijdag 16 juli 2010

Norsk!

Heej allemaal,

Hoe is het met jullie? Allemaal door jullie eerste jaar heen?
Ik heb m'n propeuse net op tijd nog weten te halen. Want ik heb groot nieuws.

Fenna verhuis deze vakantie naar Noorwegen! Was voor mij ook schrikken hoor.
Maar het is al een tijd aan de gang, en ik heb er ook vaak over moeten denken.
Voor Fenna was het ook moeilijk, omdat ik dan hier nog woon enzo.
Maar haar ouders zeiden meteen dat, als ik dat zou willen en er erg'' goed over nagedacht had, ik ook de kans krijg om mee te gaan.

Nu heb ik er een hele tijd over nagedacht en mijn besluit staat vast.
Ik ga deze zomervakantie waarschijnlijk naar Noorwegen!
Haar vader kan daar goed werk krijgen en is deze week aangenomen.
Ik moet het zelf allemaal nog zien, maar as ik de verhalen van Fenna hoor is het geweldig! En vooral ook een prachtig land.
Wanneer krijg ik nou nog zo een kans?

Ik hou jullie op de hoogte!


Groeten

Frenk

5 opmerkingen:

  1. Yo we moeten snel wat afspreken met ze allen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat daar toch niet permanent wonen? Je gaat er alleen naartoe met de zomervakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oo, en ik ben het eens met Floriaan...we moeten snel afspreken.
    Ik geef vrijdagavond een feestje bij mij thuis voor vrienden.
    Hebben jullie zin om te komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wwouuuwww noorwegen! Wil ik ook zoooooo graag heen! wat romantic dat je je liefde volgt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa met ze allen afspreken lijkt mij ook leuk!
    En F.. als je daar gaat wonen kom ik je zeker opzoeken :P :P noorwegen lijkt me zoooooooo cool!!!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Locations of visitors to this page