vrijdag 17 december 2010

de mix







Hee iedereen,
hoe is het met jullie allen?

Ik zou willen dat deze blog wat actiever wordt. ... alleen snap ik dat dat lastig is. Een blog als deze is niet echt ''easy posting' Ik vind het persoonlijk crap dat je je perse moet aanmelden om te kunnnen reageren op een post. Het klinkt misschien als iets stoms kleins... maar het zorgt daardoor dat het minder makkelijk is om even snel te reageren.

Anyways... Ik doe een keuzevak zeefdrukken en heb het er erg naar m'n zin. Overenhtousiasme komt weer om de hoek kijken. Ik ben nu dus lekker veel aan het zeefdrukken.

Dit hierboven heb ik als volgt gemaakt.... en ik noem het 'de mix' omdat het een mix is tussen 2 verschillende stijlen.
Ik ben begonnen met iets op kalkpapier te tekenen. Vervolgens heb ik aan iemand (Ewout van Lambalgen) gevraagd om er iets in zijn stijl bij te maken,...waardoor je een mix in stijl krijgt.

En dit vervolgens op een paar verschillende manieren gedrukt.

1 opmerking:

  1. Hey Bo tof werk weer zoals gewoonlijk!

    Zelf ben ik supeerrr druk met giga veel schoolopdrachten.. En maak veel progressie.

    Zodra het af is zal ik het posten!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Locations of visitors to this page