Kom op zeg, veeeeels te vrolijk :P Ik dacht ik laat weer eens wat van mij horen!
Morgen is de expositie van bo en carolien. Ik ga erheen en hoop ook een hoop van jullie te zien.
Zou wel erg tof zijn! Ben ook harstikke beniewd.
Gisteren had ik crosslab.
Voor dat vak ga ik binnen een groepje een level met obstakels creeren. De props ( stoelen, bomen en andere modellen) worden in maya gemaakt. de modellen worden in een ''engine'' geplaatst en daar word dan licht, effecten, camera standpunten, animaties en scripting aan toegevoegd. We werken met de Unreal development kit. Die is gratis te downloaden en te gebruiken! Alleen als je je zelfgfemaakte game gemaakt op die engine wild uitbrengen moet je doekoes dokken. Ik moet zeggen dat ik van te voren helemaal niks van 3d wilde weten. Maar zo lang zamer hand begint het me wel steeds meer te boeien. Met 3d kun je zowiezo veel kanten op!
Werken binnen een animatie studio, game studio of bijvoorbeeld werken binnen de gamebusiness. In dat laatste raak ik nu wel meer geintresseerd, hoewel ik er eerst niks van wilde weten. Hoe vet is het om games te kunnen maken. Een tof verhaal te creeren daar filmische elemanten aan koppelen, vette originele gameplay, concepart, modeleren, sculpten.
Alles wat ik vet vind aan films, animaties, vormgeving en ontwerpen kun je toepassen binnen games! Dus ik denk dat ik me echt ga verdiepen in 3d animatie.
Halo is wel een van de games waardoor ik me laat inspireren. Zitten dikke filmische elementen in, een ongeloofelijke soundtrack en het ziet er gewoon KNEITER uit. Ik surfde gister wat over het internet en kwam een aantal trailers van de nieuwe HALO tegen : Halo Reach. De eerste is de allereerste trailer van de game waarin er nog vrijwel niets van de game word getoond. Maar dat maakt die trailer nou juist ook zo tof.
Check ze'' (de game komt deze herfst uit)
Klinkt allemaal goed Frank, vooral doen! 3d is (mits je het beheerst) echt bruut, en het is te toekomst (voorlopig).
BeantwoordenVerwijderenJammer dat je niet meer kwam vrijdag.