woensdag 4 november 2009

ALLLLLLLLLLLLLO

Hallo stelletje Druktenaren,

Hoe gaat het bij jullie? Ik heb al een tijdje niet meer geupload, en ik heb nu de tijd, dus ik dacht : Laat ik eindelijk eens wat posten. (Floriaan.... je stelt me teleur,,...ik heb nog geen 1!!!! tekeningetje van je gezien... niet een! )
Ik heb wat dingen ingescand die ik toevallig in mn tas had zitten. Dus heb niet heel veel te laten zien.

Maar anyways,
Maurice en ik hebben deze week een tussenbeoordeling gehad. En we hebben het overleefd!
Ik word toch altijd behoorlijk zenuwachtig van al dat beoordelen, dus ik ben erg blij dat het zo ongeveer voorbij is. En hier even wat werkses.




Een vaag experiment-achtig proefje voor een opdracht met zwart en wit papier achter elkaar. We moesten een diorama (schrijf ik dat wel goed? ) maken.







Deze 3 illustraties waren voor de beroepsorientatie-les. We moesten een reisverslag maken,... en ik wilde me richten op kindertjes.






Een grafiek opdrachtje waarbij je een wonderartikel moest verzinnen. Ik dacht aan vrolijk pratende zaadjes. Vrolijk pratende zaadjes die je opvrolijken als het nodig is. En natuurlijk kun je ze ook in verschillende maten vrolijkheid kopen. Dit zaadje hierboven is medium happy.

We moesten het op doorzichtig papier tekenen, (vraag de resterende techniek maar aan Maurice... dat kan ik niet helemaal uitleggen en bevatten. ) en uiteindelijk krijg je een kleurend resultaat.


Nu is het wel weer genoeg,

ik ga weer eens wat anders doen.

Komen jullie allemaal naar Frankies partijtje?

1 opmerking:

  1. whoaa ja idd spijtig.. ik zal idd volgende week hopelijk wat posten.

    Boo ik vind die roodkapje illustraties heel erg vet! vette sfeer en mooi kleurgebruik:)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Locations of visitors to this page