woensdag 18 november 2009

tekeningen posten terwijl ik eigenlijk wel verlang naar een stukje chocolade. Het liefst truffels. die zijn zo lekker zacht en romig van binnen.

Hallo jullie daar achter jullie computertjes,


Hier op scrollbaar formaat wat dingetjes waar we (maurice, ik, de illustratieklas op de willem de kooning te rotterdam) de afgelopen tijd mee bezig zijn geweest. Nakende vrouwen natekenen, etsen, patronen maken, en golven.

Posten jullie nou ook eens wat.
Dat zou Sinterklaas ook leuk vinden.

Ik vind het nog steeds erg leuk op de academie. Alles begint al te wennen, zelfs het vele huiswerk.
Maurice en ik gaan vrijdag aan een raar experiment beginnen. Experiment
'' draag jij mij terug?''

spannend he?
Blijf het blog volgen,...en je zult erachter komen waar dit spannende experiment naartoe gaat..

Oeeeeeee


... wordt vervolgd...










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Locations of visitors to this page