woensdag 24 februari 2010

Ik (L) Fotografie

Ik (L) Fotografie.
Fotografie is iets dat bij mij moest groeien, maar ik heb naast Grafieken een liefde gekregen voor Fotografie. (I)

Daarom wilde ik even vertellen dat ik ga sparen,
voor een Spiegel Reflex Camera.

Ik was helemaal om toen ik in een winkel stond en een foto maakte met een spiegel relfex.
Ik maakte een foto, zoals ik een foto vaak neem,... en de foto was zoveeeel mooier dan de foto's die ik met mn simpele digitale camera maak. Er was zoveel meer in te stellen. En toen wist ik het zeker:

Ik moet en zal een Spiegel Reflex Camera kopen!


Hhh,
dat wilde ik alleen even vertellen.
Im so Excited! And I just can't hide it!

1 opmerking:

  1. Maar had je dat op het grafisch lyceum al niet dan??
    Ik wel, spiegel reflex kun je zoooveel meer mee, indrdaad veel beter en in het donker is de kwaliteit 10 maal beter zonder ruis.
    Ik wilde er 6mnd geleden ook één halen Canon 400D, uiteindelijk stel ik het even uit, vind een scanner nu even belangrijker, succes ermee! www.vergelijk.nl is een goede site om te focussen! ;-)
    Ik heb nog een mailtje van iemand gekregen dat ik even naar jou zal doorsturen, staat veel handige info in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Locations of visitors to this page