dinsdag 25 mei 2010

B treasure - Animaties

Dit is de (nog steeds niet geheel afgeronde) animatie die ik heb gemaakt voor de projectweek bij ons op school. We moesten een bumper animatie maken vor het beeldfestival te Rotterdam. Ik was er zelf niet heel erg tevreden over. En hij is nog steeds niet af. Maar ik post 'm toch maar even :P (geluiden heb ik trouwens allemaal zelf gemaakt... met mijn mond haha)

De tweede is een animatie voor mijn...animatie les. We moesten allemaal hetzelfde karakter nemen. De emmer, en on houden aan een modelsheet. Daarbij moeste we zelf een hoop schetsen. Om het karakter echt goed in onze vingers te krijgen. En we moesten zelf de animatie verzinnen.

Ik wil ook nog wat andere animaties posten. Maar de zijn nog te groot van formaat.
Dus die moet ik nog even verkleinen. Ben nu trouwens bezg met een walk cycle met het Pink Panther karakter! Echt heel tof om te doen.

Laat me even weten wat jullie van de animatie vinden. Kritiek is altijd wekom!
Tot de volgende keer.

Frenk

B treasure from SketchFrenk on Vimeo.







Emmer pencil test from SketchFrenk on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Locations of visitors to this page