vrijdag 17 juli 2009

Twee nieuwe filmpjes''

Ik heb hier twee nieuwe filmpjes aan jullie voor te schotelen.

Allereerst District 9. Een film geproduceerd door Peter Jackson.
Wat natuurlijk inhoud dat de film visueel, het neusje van de zalm is.
Het gaat over aliens op aarde en hoe mensen daarmee om zouden gaan.
Ik vind het een origineel concept en kan niet wachten tot ik de film kan zien.

Ten tweede heb mijn handen weten te leggen op de trilogie box van Jurassic Park.
Echt meesterlijk. Eerste klas jeugd sentiment mensen. Bij deze drie films zit ook een vierde dvd met allerlei making offs. Waaronder een tour door de Stan Winston studio. De studio die dino's tot leven heeft gebracht, evenals vele andere blockbuster film karakters. 
Mijn grote droom is om ooit bij deze (of een soort gelijke) studio te kunnen gaan werken. Ik krijg er helemaal kippenvel van als ik die mensen dino-koppen tot leven zie brengen.
Wat Kneiter!



1 opmerking:

  1. hehe, die wijze manier waarop frank verteld. Prachtig... anyway.

    District 9 lijkt me een toffe film, helemaal gaaf.
    Wie weet kunnen we er met zu'n allun, heenun ?
    ( jajaja!!! roept iedereen!!!... Bo zegt: Ik vraag vrij van me werk!, Flow-riaan zegt: ja...uh, ok hoor. Frank zegt: Knetter kneiter!. Juan, niels en carolien blijven anoniem ).

    Dude, jij moet dat ook gewoon gaan doen later.
    Dat weet je...
    ///

    BeantwoordenVerwijderen

 
Locations of visitors to this page