zaterdag 12 september 2009

____jee-_ee_e

Zo floriaan,

dat wordt spannend. Ik duim al een week voor je. Ik hoop dat je echt wordt aangenomen.

En hoe het bij mij gaat? Hartstikke leuk. Ik heb wel echt het gevoel dat ik goed zit op deze school en met illustreren. Af en toe hebben we wat vage, autonome opdrachten, maar gelukkig niet alleen maar. Gisteren hebben we bijvoorbeeld een hele nuchtere tekenles gehad, waarbij we stukjes haven van rotterdam moesten tekenen.
Ik zit ook bij Maurice in de klas. Wist je dat al? Maurice heeft het geloof ik ook naar z'n zin bij waar ie zit...maar dat moet ie nog maar eens bevestigen in een blogspotberichtje met zijn fascinaties over de studie :D

Oo hier een tweetal voorbeeldjes van het tekenen van de omgeving. (was erg leuk!__)
En ik hoop dat frank ook nel wat van z'n tekenspul wilt laten zien. ... ik ben benieuwd naar wat iedereen maakt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Locations of visitors to this page